loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تازه ترین رمان مصطفی جمشیدی با ژانر دفاع مقدس تحویل ناشر شد

نویسندگان مرتبط : مصطفی جمشیدی

مصطفی جمشیدی درباره رمان «رسته غمگساران» گفت: این رمان برگرفته از تجربه شخصی ام و بواسطه حضور در منطقه عملیاتی ابوقریب نوشته شده است

چهارشنبه 3 مرداد 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبر گزاری فارس، مصطفی جمشیدی درباره رمان «رسته غمگساران» اظهار داشت: این رمان برگرفته از تجربه شخصی ام و بواسطه حضور در منطقه عملیاتی ابوقریب نوشته شده است.

وی در ادامه بیان کرد: داستان از زبان رزمنده ای روایت می شود که بواسطه موج انفجار گذشته اش را از یاد برده است. رسته غمگساران زندگی سه بسیجی را در ابوغریب که با ارتش عراق درگیر می شوند را روایت می کند.

به گفته این نویسنده، در خلال داستان فلاش بک هایی میان زندگی این سه نفر زده می شود که نشان می دهد در واقع این سه تن، یک نفر هستند و همان راوی است که گذشته اش را از یاد برده است.

جمشیدی خاطر نشان کرد: این رمان سرگذشت رزمنده ای است که از شمال کشور برای دفاع از وطن به مناطق جنوبی می آیند که در نهایت به فیض شهادت هم نائل می شود.

این مولف با بیان اینکه ژانر اثر دفاع مقدس بوده و به سیاق یکی از کتاب هایش به نام «رؤیای آق تاریم» بوده گفت: این اثر نیز در شمال کشور اتفاق می افتد و بدین واسطه به مانند «رؤیای آق تاریم» است. در این رمان برای رزمنده اتفاقاتی می افتد که در نوع خود جالب توجه است.

وی بیان کرد: این داستان در 200 صفحه نوشته شده و قرار است از سوی انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط