loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «سلوک دانشجویی» نوشته جواد محدثی به چاپ بیست و سوم رسید

انتشارات مرتبط : دفتر نشر معارف

نویسندگان مرتبط : جواد محدثی

کتاب «سلوک دانشجویی» نوشته استاد جواد محدثی از سوی دفتر نشر معارف به چاپ بیست و سوم رسید.

چهارشنبه 3 مرداد 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری فارس، دانستن این نکته که «راز کامیابی در تجربه علم آموزی چیست و در طول عمر تحصیلی، این راه را چگونه و با چه کسی و به چه سمت و سویی باید پیمود»، مهم است. در هر کاری، از جمله در آموختن دانش و رسیدن به قله های معرفت و در کنار آن، «کمال اخلاقی» و «تهذیب نفس»، نیازمند آشنایی با رمز و رازها و شیوه ها و عوامل موفقیت هستیم. پس سلوک دانشجویی، آگاهی از هدفها، آفتها، روشها، علل ناکامی یا سرخوردگی و عوامل رشد و پیشرفت را می طلبد.

آنچه می خوانید، مجموعه نوشته هایی از استاد جواد محدثی در این زمینه هاست که مورد ابتلا و کاربرد هر کسی است که گام در مسیر آموختن دانش نهاده و در مراکز علمی حضور می یابد و سر سفرة دانش اساتید می نشیند. مباحث این کتاب پیش از این در سلسله مقالاتی در ماهنامه پرسمان منتشر شده بود و آداب علم آموزی برای همه دانش پژوهان به ویژه دانشجویان دانشگاهها و طلاب حوزه های علمیه تبیین می کند.

چاپ بیست و سوم کتاب «سلوک دانشجویی» در 79 صفحه، قطع پالتویی و تیراژ 5000 نسخه و قیمت 4000 تومان در تابستان 1397 عرضه شده است. دفتر نشر معارف پیش از این، کتاب «در قلمرو دل» را از استاد محدثی منتشر کرده بود که آن کتاب هم در 20 مقاله کوتاه ادبی، آداب و اخلاق سلوک را برای جوانان و دانشجویان تبیین می کند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط