loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پیام رهبر معظم انقلاب برای درگذشت علامه فضل‌الله

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای | سید محمدحسین فضل الله

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت درگذشت علامه سیدمحمد حسین فضل الله تصریح کردند: ایشان برای جمهوری اسلامی یاوری با اخلاص و صمیمی به شمار می رفت و در همه‌ دوران سی ساله همواره در زبان و عمل، وفاداری خود را به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی به اثبات رسانید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظّم انقلاب اسلامی عصر امروز 14 تیرماه در پیامی، رحلت عالم مجاهد آیت‌الله آقای حاج سیدمحمّدحسین فضل‌الله رحمةالله‌علیه را تسلیت گفتند.

متن این پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

رحلت عالم مجاهد آیت‌الله آقای حاج سیدمحمّدحسین فضل‌الله رحمةالله‌علیه را به بیت شریف فضل‌الله و همه‌ ارادتمندان و دوستداران آن مرحوم در لبنان و جوامع لبنانی‌تبار در آفریقا و آمریکای لاتین، و به عموم شیعیان لبنان تسلیت می گویم. این عالم بزرگوار و سخت‌کوش، در عرصه‌ی دین و سیاست، شخصیتی اثرگذار بود و لبنان تا سالهای طولانی، خدمات و برکات او را از یاد نخواهد برد. مقاومت اسلامی لبنان که دارای حق عظیمی بر امت اسلامی است در همه‌ی عمر با برکت خود، مشمول حمایت و همکاری و کمک این روحانی مجاهد بود، ایشان همچنین برای جمهوری اسلامی یاوری با اخلاص و صمیمی به شمار می رفت و در همه‌ دوران سی ساله همواره در زبان و عمل، وفاداری خود را به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی به اثبات رسانید.

از خداوند متعال مسئلت می کنم که رحمت و مغفرت خود را بر روح این سید شریف و عزیز نازل فرماید و او را با اجداد طاهرینش محشور نماید.

سیدعلی خامنه‌ای
14/تیر/1389

سه‌شنبه 15 تیر 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط