loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رونمایی از نسخه الکترونیک کتاب «پنجه بر پیشانی»

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : غلامرضا شکوهی

همزمان با مراسم یاد بود زنده یاد غلامرضا شکوهی و آیین رونمایی از کتاب «پنجه بر پیشانی» از نسخه الکترونیک این اثر نیز رونمایی می شود

چهارشنبه 10 مرداد 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، به مناسبت نخستین سالروز درگذشت مرحوم غلامرضا شکوهی مراسم یادبودی به همراه رونمایی از نسخه چاپی و الکترونیک کتاب «پنجه بر پیشانی» در سالن مهر حوزه هنری برگزار می شود.

این مراسم ساعت 16 روز شنبه 13 مردادماه با حضور هنرمندان و شاعران آیینی از جمله سیدعلی موسوی گرمارودی، محمدعلی مجاهدی، علی انسانی، یوسف علی میرشکاک، علی رضا قزوه، مصطفی محدثی خراسانی، ناصر فیض، مرتضی امیری اسفندقه و سعید بیابانکی برگزار می شود.
غلامرضا شکوهی شاعران پیشکسوت خراسانی، ادیب و فعال فرهنگی و هنری سال گذشته در تهران دار فانی را وداع گفت. به همین بهانه هم زمان با سالروز رحلت این شاعر آیینی مراسم یادبودی در حوزه هنری برگزار خواهد شد.


کتاب «پنجه بر پیشانی» سروده های غلامرضا شکوهی، شاعر معاصر است که شامل 80 غزل با مضامین مختلف آیینی و عاشقانه سروده شده است که در این مراسم نسخه چاپی و الکترونیک آن رونمایی خواهد شد.

گفتنی است این مراسم در سالن مهر حوزه هنری به نشانی خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ برگزار می شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط