loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب سیاست‌های اسرائیل

کتاب «آیا آنان زمین را به ارث می‌برند؟» نوشته مصطفی ملکی بررسی سیاست‌های اقتصادی و فرهنگی رژیم اسرائیل است.
اسرائیل مشروعیت سیاسی خود را نه از واقعیت‌های عمیق خاورمیانه بلکه ار متون مذهبی یهود می‌گیرد و آنها ادعای سرزمینی خود را بر مبنای تعالیم تورات بنا می‌نهند؛ « به اخلاف تو این سرزمین را از مصر تا شط بزرگ (فرات) عطا می‌کنیم» موشه دایان هم بر همین اساس دز مصاحبه با اورشلیم پست در 10 اوت 1967 گفت: اگر کتاب مقدس به ما تعلق دارد و خود را به عنوان امت این کتاب تلقی می‌کنیم باید تمام سرزمین‌های کتاب مقدس را در تملک خویش داشته باشیم...
کتاب «آیا آنان زمین را به ارث می‌برند؟» بر اساس هدف‌های پرکردن خلاء علمی در خصوص استراتژی اقتصادی اسرائیل در قبال منطقه خاورمیانه، شماسایی تحولات آتی در منطقه خاورمیانه بر اساس نظم جدید جغرافیای صلح جهانی، شناساسس قدرت‌های برتر جهانی تا سال 2015 و استنباط شیوه‌های اقدام اسرائیل در راستای طرح خاور بزرگ نزدیک نوشته شده است.
این کتاب 4فصل دارد.
نظام بین الملل و استراتژی جهانی، خاورمیانه جدید، رقیبان منطقه‌ای و طرح‌های اقتصادی و بین المللی عنوان فصل‌های کتاب هستند.
موسسه انتشاراتی کاوش قلم کتاب «آیا آنان زمین را به ارث می‌برند؟» را در 270 صفحه با قیمت 6هزار تومان منتشر کرده است.

جمعه 18 تیر 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط