loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب جرج جرداق در معرفی حضرت علی (ع) به سوئدی ترجمه شد

انتشارات مرتبط : سماط

نویسندگان مرتبط : جرج جرداق

کتاب «صدای عدالت انسانی» نوشته جرج جرداق با هدف آشنائی خواننده سوئدی با شخصیت امام علی (ع) اولین امام شیعیان به سوئدی ترجمه شد.

سه‌شنبه 16 مرداد 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری فارس، کتاب «صدای عدالت انسانی» اثر جرج جرداق نویسنده مشهور لبنانی به زبان سوئدی منتشر شد.

هدف از ترجمه و انتشار این کتاب آشنائی خواننده سوئدی با شخصیت امام علی (ع) اولین امام شیعیان در کتاب یک فرد مسیحی است.

بر اساس این گزارش، این کتاب که در اصل پنج جلد به زبان عربی است، توسط سارا یالماشان در یک جلد خلاصه و به زبان سوئدی برگردان شده است. این نوشته نگرشی عمیق به شخصیت و جایگاه معنوی حضرت امام علی(ع) دارد؛ تلاش های جرج جرداق در تالیف «صوت العدالة الانسانیة» که در پنج جلد گردآمده بی نظیر است و برای خواننده اسکاندیناوی می تواند مفسر معرفی شخصیت امام باشد. جرداق خواننده خود را به یک سفر معنوی می برد تا در این سفر آموزشی درباره امام علی (ع), پسر ابو طالب، یار مخلص پیامبر مقدس محمد (ص) و یک مدافع مشتاقی از اسلام به معرفی او بپردازد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط