loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راوی کتاب «فرنگیس حیدرپور» سفیرآب شد

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : مهناز فتاحی

در ویژه برنامه «آوه زین» کودکان و نوجوانان کرمانشاهی که به عرضه آثار مختلف ادبی و هنری خود پیرامون «آب» می پردازند، فرنگیس حیدرپور راوی کتاب «فرنگیس» و بانوی قهرمان دفاع مقدس، به عنوان سفیر آب معرفی شد.

پنجشنبه 18 مرداد 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، در ویژه برنامه «آوه زین» کودکان و نوجوانان کرمانشاهی به عرضه آثار مختلف ادبی و هنری خود پیرامون «آب» و چگونگی محافظت از این نعمت پاک خداوندی خواهند پرداخت.

«آوه زین» نام روستایی در گیلان غرب است از توابع استان کرمانشاه است که در زبان محلی به معنی «جای زایش آب» است.

ویژه برنامه «آوه زین» با موضوع ترویج صرفه جویی و استفاده بهینه از «آب» به میزبانی اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه و با مشارکت سازمان آب منطقه ای استان کرمانشاه برگزار می شود.

این اداره کل با اجرای ویژه برنامه استانی «آوه زین»، سعی دارد تا ضمن آشنایی کودکان و نوجوانان به استفاده صحیح از «آب»، آنان را به عنوان سفیران حفاظت از این نعمت پاک خداوندی نیز معرفی کند.

بر همین اساس، سازمان آب منطقه ای استان کرمانشاه نیز با استقبال از این طرح، آمادگی خود را برای برگزاری این ویژه برنامه در سراسر استان کرمانشاه اعلام و در برپایی این برنامه مشارکت عمده ای خواهد داشت.

گفتنی است :کتاب «فرنگیس» در 12 فصل تنظیم شده که با یک مقدمه شروع می شود و پایان بخش آن «کلام آخر» است. فصل اول به دوران کودکی راوی می پردازد که در آن از جنگ و پیامدهای آن خبری نیست اما سایه فقر و محرومیت در جایی که فرنگیس و خانواده اش زندگی می کنند بخوبی مشهود است. او در این فصل ماجرایی را تعریف می کند که قرار بوده به رغم مخالف خود به عقد یک مرد عراقی در شهر خانقین درآید که با دخالت گرگین خان، از بزرگان فامیل از اتفاق ناخواسته پیشگیری می شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط