loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه شعر «از خودت بگو» منتشر شد

مجموعه غزل های عاشقانه زهرا محمودی با عنوان «از خودت بگو» با طرح جلدی از شیما گیلانی به چاپ رسید.

پنجشنبه 18 مرداد 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا پایگاه خبری سوره مهر، این کتاب شامل 26 غزل عاشقانه با عنوان های اضداد ، ایستگاه، پیشواز، روز مبادا، ذره بین، معجزه، مهاجرت، بیراهه، نسخه ، رنج کهنه، سکوت کن، نذر، لبخند، راه دور است ، مدار تو، میزبان و ... است که به تازگی چاپ و روانه بازار کتاب شد.

این مجموعه با زبانی روان و لطیف و بیانی عاشقانه و ساده به عشق می پردازد و با تصویر سازی ها و تخیل سرشار در غزل ها، مخاطب را درگیر خود کرده و با آمیزش و جابجایی مرزهای عقل و احساس خواننده را همراه با خود به فضایی ناب و عاشقانه می برد.

زهرا محمودی شاعر این مجموعه متولد 1358 با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی است و در شهر کرج سکونت دارد. از این شاعر جوان همچنین مجموعه شعر «من در مدار تو» پیش تر توسط حوزه هنری استان البرز به چاپ رسیده است.

غزل روز مبادا از این مجموعه:

باران ببار! پنجره را، وا گذاشتم
یک صندلی برای تو اینجا گذاشتم

تصنیف های گرم، کنارت شنیدنی است
موسیقی ملایم دریا گذاشتم

بوی قفس که از دهنم می پرد، نپرس!
دل را کجای حادثه تنها گذاشتم؟

گفتند:هستی ات!همه اش را قمار کن
هر آنچه خواستند سراپا، گذاشتم

حالا که رفته است، ببار، از خودت بگو
دیدار را به آخر دنیا گذاشتم

باران ببار، "خلوت" من سهم اشک هات
آن را برای روز مبادا گذاشتم...

لازم به ذکر است کتاب «از خودت بگو» مجموعه غزل های زهرا محمودی در 110 صفحه با شمارگان 1110 نسخه با طرح جلد شیما گیلانی منتشر و روانه بازار کتاب شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط