loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «شهید حججی و دو آرزو» منتشر شد

به مناسبت اولین سالگرد شهادت محسن حججی و شهدای مدافع حرم برای سنین کودک و نوجوان کتاب «شهید حججی و دو آرزو» توسط انتشارات باران منتشر شد.

شنبه 20 مرداد 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ سال گذشته در همین ایام بود که خبر اسارت و شهادت محسن حججی در رسانه های مختلف داخلی و خارجی پیچید. جمله مقام معظم رهبری که شهید حججی را حجتی برای همگان خواندند باعث شد تا قدمی هرچند کوچک در حفظ یاد و خاطره آن شهید برداشته شود؛ به خصوص برای نسل کودک و نوجوان که هدف اصلی کتاب آنها هستند زیرا گرامیداشت شهیدان مدافع حرم و وطن همچنین شناخت الگویی چون شهید حججی کاری ضروری است. از این رو خداوند توفیق داد تا کتابی به زبان شعر و برای گروه سنی ب و ج با تصاویری بسیار زیبا در قطع رحلی 12 صفحه ای به مراحل چاپ برسد.

شعری روان با محتوای قوی به همراه تصاویری از شهید حججی و خانواده محترمش همچنین عکس هایی از چهار شهید شاخص مدافع حرم مانند فرمانده شهید حججی که دقایق قبل از اسارت او به شهادت رسید، تصویر مقام معظم رهبری، سردار قاسم سلیمانی و از همه جالب تر تصاویر کودکان این پنج شهید مدافع حرم که همه خردسال و نونهال هستند از زیبایی ها و امتیازات کتاب «شهید حججی و دو آرزو» است که خود ابهام و معمای موجود در عنوان کتاب نیز به جذابیت کتاب افزوده است .

حجت الاسلام حمید جیحانی از شاعران و نویسندگان انقلابی است که قریب به 20 کتاب خاص در موضوعات مختلف از جمله «اقتصاد مقاومتی» و «حمایت از کالای ایرانی» نوشته است می گوید: تمام سعی خود را داشته تا کتابی در خور شان و احترام به این شهید جوان مدافع حرم منتشر کند. انتشارات «باران عشق» چاپ و نشر این کتاب را به عهده دارد، انتشاراتی که عمدتا رسالتش حفظ آرمان های نظام دین و سلیقه اش ارائه کارهای خاص شادی آفرین برای گروه سنی کودک ونوجوان است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط