loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«حجاب صدفی بر گوهر وجود» منتشر شد

انتشارات مرتبط : یاقوت

«حجاب صدفی بر گوهر وجود» نوشته احمد طهماسبی از سوی انتشارات یاقوت منتشر شد.

یکشنبه 21 مرداد 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری تسنیم، «حجاب صدفی بر گوهر وجود» نوشته احمد طهماسبی از سوی انتشارات یاقوت منتشر شد. نویسنده در این کتاب ابتدا به حجاب در قرآن، احادیث و روایات اشاره کرده است ، وی همچنین حجاب را از ضروریات دین برشمرده و درباب فلسفه حجاب به مواردی چون دوری از طمع دیگران، ارزش و احترام زن ، نوع خلقت زن و... اشاره کرده است.

وی همچنین انواع حجاب را شامل حجاب دامن ، حجاب کلمات، حرکات ، زینت، اندام و نگاه برمی شمارد و در ادامه با طرح این پرسش که آیا حجاب فقط پوشش اندام است؟ به ارائه نظرات و فتاوای مراجع عظام پرداخته است.

یکی از قسمت های جالب توجه این کتاب اشاره به حجاب در گستره تاریخ تمدن و ادیان است، نویسنده به موضوع حجاب در ایران باستان ، یهود ، مسیحیت، هندو ، زرتشت، اروپای قدیم و ... اشاره کرده است.

حجاب در نگاه اندیشمندان بخش دیگری از این کتاب است که نویسنده در آن نظرات ویل دورانت، تولستوی ، ویلیام جیمز، ویکتور هوگو ، فرانتس فانون و ... را در باره حجاب بیان کرده است.

آثار و فواید خجاب ، راهکارهای ترویج فرهنگ حجاب، حجاب و فعالیت اجتماعی زنان و... از دیگر بخش های این کتاب است. «حجاب صدفی بر گوهر وجود» در شمارگان 2500 نسخه به قیمت هفت هزار تومان از سوی انتشارات یاقوت منتشر شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط