loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جشنواره تابستانی «چله تابستان»

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : ابراهیم حسن بیگی

مسابقه کتابخوانی انتشارات سوره مهر با محوریت کتاب «روایتی ساده از ماجرایی پیچیده» از بیست مرداد ماه آغاز شد.

دوشنبه 22 مرداد 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، با گذشتن از نیمه تابستان، انتشارات سوره مهر با هدف بالا بردن تب کتابخوانی در کشور، تصمیم به برگزاری جشنواره ای با عنوان «چله تابستان» گرفته است.

براین اساس، با مطالعه کتاب «روایتی ساده از ماجرایی پیچیده» نوشته ابراهیم حسن بیگی و نصب و راه اندازی اپلیکیشن کتابخوان سوره مهر از کافه بازار و یا سیب اپ می توانید در این مسابقه شرکت کنید.

برای شرکت در این مسابقه، کافی است کتابخوان سوره مهر را از دو طریق ذکر شده دریافت کنید و پس از عضویت در آن به 15 سوال مسابقه پاسخ دهید و یکی از برندگان این جشنواره باشید.

گفتنی است این جشنواره از بیستم تا سی و یکم مرداد ماه ادامه دارد و پس از آن نیز می توانید با مسابقه «گردونه» در سایت انتشارات سوره مهر به ادرس www.sooremehr.ir بروید و برنده یکی از جوایز این بخش از جشنواره «چله تابستان» باشید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط