loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«قصه های مامانی» برای کودکان

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : لاله جعفری

«قصه های مامانی» عنوان داستانی لاله جعفری برای خردسالان است که توسط سوره مهر به علاقه مندان کتاب معرفی می شود.

سه‌شنبه 23 مرداد 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، جعفری درباره این مجموعه داستانی اظهار داشت: این اثر مجموعه داستان های مستقلی است که به خردسالان ارتباط با محیط پیرامون را می آموزد، تا از این راه خردسالان بتواند نگاه ویژه ای درباره محیط پیرامونشان داشته باشند.

وی ادامه داد: همه قصه های این مجموعه داستانی، چه از نظر حجم و چه به لحاظ پرداخت داستانی شبیه به هم هستند و تلاشم این بوده که وقتی بچه ها این داستان ها را می خوانند یک نوع نگاه جاندار انگارانه به اشیای پیرامونشان داشته باشند و بتوانند ارتباط نزدیکی با اشیاء و رویدادهای اطرافشان برقرار کنند.

جعفری درباره تفکیک گروه سنی خردسال و کودک نیز گفت: متاسفانه ما مرزبندی مستقلی بین گروه سنی کودک و خردسال نداشته، همان اثری را که برای کودکان خوانش می کنیم برای خردسالان نیز در نظر می گیریم.

وی اضافه کرد: باید برای گروه کودک و نوجوان یک رکن دیگری به نام خردسال را بیفزایییم زیرا نگاه به این گروه سنی همواره مغفول مانده است. جعفری در پایان با تاکید بر اهمیت تصویرگری در کتاب های کودک و نوجوان، گفت:« آنچه در وهله اول نظر کودک و حتی نوجوانان را به کتاب جلب می کند تصویرگری اثر است و متن بعد از آن برای آن ها مطرح است؛ از این نظر تاکید بر تصویرگری مناسب در انتشار آثار کودک و نوجوان بسیار مهم است.

«قصه های مامانی» در 43 صفحه ، شمارگان 5000 نسخه و با قیمت هشت هزار تومان توسط سوره مهر منتشر شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط