loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نگاهی به کتاب «سبک زندگی و تحکیم خانواده»

انتشارات مرتبط : یاقوت

نویسندگان مرتبط : احمد طهماسبی

کتاب «سبک زندگی و تحکیم خانواده» به قلم احمد طهماسبی از سوی انتشارات یاقوت منتشر شده است.

شنبه 27 مرداد 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ انتشارات یاقوت کتاب «سبک زندگی و تحکیم خانواده» را با هدف آشنایی والدین و فرزندان آن ها با اصول تحکیم بنیان نهاد مقدس خانواده در 5 فصل با بهره گیری از آیات، روایات و سیره علمای شیعه در استحکام بخشی به نهاد خانواده و ترسیم اصول کلی سبک زندگی اسلامی ایرانی منتشر کرده است.

«سبک زندگی و تحکیم خانواده» نوشته احمد طهماسبی شامل 5 فصل است، فصل اول به عنوان سبک زندگی به مسائلی چون انحطاط بنیان خانواده، وضعیت خانواده، وظیفه خانواد شبک زندگی در بیان مقام معظم رهبری و ... پرداخته است.

نویسنده در فصل دوم با عنوان وظایف مشترک زن و شوهر به مباحثی چون ابراز محبت به یکدیگر، ارتباط کلامی صمیمانه جلوگیری از دخالت های نابه جای دیگران، آشنایی با ویژگی ها و تفاوت های فردی زن و مرد، شایسته سالاری در مدیریت قناعت و کاهش توقعات و... اشاره کرده است.

فصل سوم وظایف اختصاصی زنان را با مباحثی چون اطاعت از شوهر ، تامین آسایش شوهر، رفیق و مدارا، استقبال و بدرقه، عفت کلام، عبادت دانستن کار منزل و... پیش برده است.

در فصل بعد وظایف اختصاصی مردان با موضوعاتی چون سرپرستی و مدیریت خانواده ، تامین آرامش و امنیت برای همسر ، خوش اخلاقی و خوش رفتاری ، ابراز محبت ، تلاش در راه رفاه همسر و... بیان کرده است.

فصل پنجم نکات مهم در تحکیم خانواده است که نویسنده در بخشی از آن نشانه های خانواده خوشبخت را بیان کرده است.

این کتاب با 184 صفحه در شمارگان 2500 نسخه منتشر شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط