loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب جمکران «پیشوای اینترنتی» را روانه بازار نشر کرد

انتشارات مرتبط : کتاب جمکران

نویسندگان مرتبط : علی محمدی هوشیار

«پیشوای اینترنتی» برگی از داستان مدعی دروغین مهدویت و یمانیت است که با تمسک به تقطیع و تأویل و تدلیس روایات اهل بیت (علیهم السلام) سعی بر ایجاد انحراف در باور ها و آموزه های راستین تشیع دارد.

دوشنبه 29 مرداد 1397

به گزارش پاتوقکتاب فردا به نقل از خبرگزاری فارس، «پیشوای اینترنتی» برگی از داستان مدعی دروغین مهدویت و یمانیت است که با تمسک به تقطیع و تأویل و تدلیس روایات اهل بیت(علیهم السلام) سعی بر ایجاد انحراف در باورها و آموزه های راستین تشیع دارد.

وی ظهور خود را از طریق فیسبوک اعلام کرد و امامت خود را به صورت اینترنتی و در فضای مجازی دنبال می کند. احمد الحسن؛ همان «پیشوای اینترنتی» است که خود را فرزند امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه) و وصی پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله) دانسته و بر این باور است که تعداد ائمه معصومین به ۲۴ تن رسیده است.
نوشتار حاضر در صدد بررسی برخی از باورها و ادعاهای انحرافی او می باشد که با بهره گیری از روایات اهل بیت(علیهم السلام) ، از دجل و فریبکاری این مدعی پرده برداشته است.
مؤلف این کتاب حجت الاسلام محمدی هوشیار است که پیش از این کتاب «دکان های کاغذی» را با موضوع جریان شناسی مدعیان دروغین مهدویت در انتشارات کتاب جمکران به تحریر در آورده است.
این کتاب در قطع رقعی و ۱۴۸ صفحه توسط انتشارات «کتاب جمکران» چاپ شده و هم اکنون در کتابفروشی های معتبر کشور و از طریق وب سایت http://ketabejamkaran.ir قابل تهیه است.

برشی از کتاب:
ادّعاهای احمدالحسن البصری
هر چند مدعیان دروغین در تلاش هستند تا با ادّعاهای واهی، احساسات دینی مردم را تحریک کنند و به این شیوه به امیال نفسانی خود دست یابند؛ اما احمد بصری پا را فراتر گذاشته و از هیچ ادّعایی فروگذار نکرده و مدعی امر امامت و وصایت نیز شده است. او از جمله کسانی است که تاکنون بیشترین ادّعای مهدویت را به نام خود ثبت کرده است از جمله:
۱. از فرزندان امام مهدی(عجل الله تعالی فرجه) است: «السید احمدالحسن هو ابن الإمام المهدی(عجل الله تعالی فرجه) أی من نسل الامام المهدی».
۲. جانشین و متولی امور بعد از امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه) است: «إنه اول أوصیاء الإمام المهدی الاثنی عشر بعد وفاته».
۳. نامش در روایت وصیت آمده است: «المذکور فی روایه کتاب الغیبه».
۴. فرستاده حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه) است: «ان السید احمدالحسن هو رسول الإمام المهدی محمد بن الحسن (عجل الله تعالی فرجه)»

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط