loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

معرفی خدا با زبان ساده در تازه ترین اثر رضا مصطفوی

انتشارات مرتبط : عهد مانا

«دنیای دیدنی»، معرفی خدای دانا و توانا به زبان ساده است که رضا مصطفوی آن را بر اساس کتاب توحید مفضل به نگارش درآورده است.

پنجشنبه 1 شهریور 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، «دنیای دیدنی»، معرفی خدای دانا و توانا به زبان ساده است که رضا مصطفوی آن را بر اساس کتاب توحید مفضل به نگارش درآورده است.
مُفَضّل پسر عُمر جُعفی، یکی از یاران امام جعفر صادق است که چهار جلسه به خانه ی ایشان می رود و امام در این چهار جلسه، از قدرت و دانایی و حکمت خدا برایش می گوید و ماجرایی را برایش نقل می کند که هنوز هم دانشمندان بزرگ از شنیدن آن حیرت زده می شوند. سخنان امام در این چهار جلسه، با عنوان «توحید مفضل» شناخته می شود.
«دنیای دیدنی»، همان کتاب توحید مفضل است، البته با زبانی ساده که نویسنده با افزودن عکس های بسیار جذاب و زیبا از طبیعت باشکوه، متناسب با هر نکته، بر جذابیت آن افزوده است. دنیای دیدنی برای همه افراد 10 تا 100ساله بسیار دیدنی و خواندنی است.
این کتاب را انتشارات عهد مانا در 84 صفحه رنگی به قطع خشتی روانه بازار کتاب کرده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط