loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتابی که پس از یک سال به چاپ سی ام رسید

انتشارات مرتبط : عهد مانا

نویسندگان مرتبط : ابراهیم حسن بیگی

«ناقوس ها به صدا در می آیند» در غدیر 1396 برای نخستین بار منتشر شد و پس از یک سال به چاپ سی ام رسیده است. این رمان به تازگی در فهرست پرفروش ترین آثار ادبی دهه ۹۰ قرار رفته است.

پنجشنبه 1 شهریور 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری فارس، داستان «ناقوس ها به صدا در می آیند» داستانی جذاب درباره امام علی ابن ابی طالب علیه السلام است. داستان همراه با کشیشی مسیحی پیش می رود که به نسخه ای تاریخی از یک کتاب دست یافته است.

نویسنده در این اثر چکیده ای کامل و بی نقص از سخنان و داستان زندگی حضرت و حتی بررسی ابعاد وجودی، سیاسی، معنوی شخصیت ایشان از منظر مخالفان و معاندانی چون عمرو عاص را به نگارش درآورده است.

ابراهیم حسن بیگی نویسنده توانمندی است که داستان کتابش نه تنها خواننده را خسته نمی کند بلکه به راحتی، روح و روان خواننده را نیز به تسخیر در می آورد.
از نقاط قوت این داستان، آشنایی با مسیحیان و برقرا کردن نوعی ارتباط آنان با مسلمانان است.
خواندن این کتاب، انسان را برای ساعتی از فعل و انفعالات جهان و افکار روزمره جدا می سازد و مخاطبان به خواندن نهج البلاغه تشویق می کند.
«ناقوس ها به صدا درمی آیند» در غدیر ۱۳۹۶ برای نخستین بار منتشر شد و پس از یک سال به چاپ سی ام رسیده است. این رمان به تازگی در فهرست پرفروش ترین آثار ادبی دهه ۹۰ قرار رفته است.
انتشارات عهدمانا، این کتاب را در ۱۳۶ صفحه رقعی روانه بازار کتاب کرده و در کتابفروشی های کشور در دسترس است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط