loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مباحثه امیرخانی و افروغ همزمان با رونمایی از کتاب «روزنگاشت تنهایی»

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : عماد افروغ

مراسم رونمایی از جلد چهارم کتاب «روزنگاشت تنهایی» نوشته دکتر عماد افروغ با حضور علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی، رضا امیر خانی نویسنده، مهدی قزلی نویسنده، محمد آقاسی رئیس مرکز افکار سنجی (ایسپا) و ... در خانه مهر رضا (ع) برگزار خواهد شد.

شنبه 3 شهریور 1397

به گزارش پایگاه خبری سوره مهر، از بخش های جالب این برنامه مباحثه رضا امیرخانی و عماد افروغ درباره مباحث این کتاب است.

کتاب «روزنگاشت تنهایی»، شرح وقایع و بیان دردها، گلایه ها و دغدغه های فکری، معرفتی، عاطفی، اخلاقی، فرهنگی و حتی سیاسی فردی انس گرفته با خلوت و عزلت است که طبیعتا و تا حدودی متفاوت از اکثر روزنگاشت های مربوط به دید و بازدید ها، ملاقات ها و دیدارهای رسمی است.

«روزنگاشت تنهایی» به طور عمده شرح وقایعی است که در حین و در فرآیند خلوت گزینی جلوت گرا بر راوی و با راوی رخ داده است. وقایعی تلخ و شیرین.

آنچه بر راوی گذشته است مربوط به تماس ها، دعوت ها و درخواست هاست و آنچه با راوی اتفاق افتاده است، مربط به نحوه و محتوای پاسخ ها و شرح دغدغه ها و دردهایی است که به صور مختلف اعم از تاملی قرآنی، نوشته ای فلسفی، بیانی عاطفی و مناجاتی با خدای سبحان و مبدا و آرامش درونی، مطالعه متنی فلسفی یا ادبی، اشاره ای به آرای اندیشمندان بزرگ، اظهار حالتی روحی و روانی، اشارتی به وقایع یومیه، نقدها و گلایه ها، بیم ها و نگرانی ها و ... نموده و تجلی یافته است.

گفتنی است این برنامه روز دوشنبه 5/6/97 ساعت 18 در خانه مهر رضا وابسته به خیریه متوسلین به امام رضا (ع) در خیابان ولیعصر بالاتر از توانیر نرسیده به ایستگاه پل همت نبش کوچه نیلو برگزار خواهد شد و ورود برای عموم بلامانع است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط