loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«کتاب سال روشنایی» فراخوان داد

دومین دوره جایزه «کتاب سال روشنایی» فراخوان داد.

یکشنبه 4 شهریور 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری فارس، پس از برگزاری نخستین دوره کتاب سال روشنایی در بخش های شعر و محاوره دومین دوره این رویداد ویژه «داستان» به کوشش کانون ادبی منظومه با همکاری نشر نزدیکتر برگزار می شود.

آیین نامه دومین دوره جایزه ادبی روشنایی به این شرح اعلام شده است:

1- گستره این فراخوان ملی ست، اما نویسندگان پارسی زبان سایر کشورها نیز می توانند در این جایزه شرکت کنند؛ البته در صورت برگزیده شدن آثار این نویسندگان هدیه به آنها تعلق خواهد گرفت، اما دبیرخانه جایزه تعهدی در خصوص حضور این عزیزان در برنامه اختتامیه نخواهد داشت.

2- این جایزه خصوصی و مستقل است اما مشارکت نهادهای فرهنگی در هر چه بهتر برگزار شدن این رویداد یاری رسان برگزار کنندگان خواهد بود.

3- این جایزه مختص مجموعه های داستان منتشر نشده است و علاقه مندان می بایست مجموعه آماده چاپ خود به همراه مشخصات فردی را در قالب ورد و صرفاً از طریق پست الکترونیک به آدرس kanoonmanzoomeh@gmail.com ارسال کنند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط