loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ترجمه رمان «اگر بابا بمیرد» به شش زبان

نویسندگان مرتبط : محمدرضا سرشار

کتاب «اگر بابا بمیرد» که برای گروه سنی نوجوان به قلم محمدرضا سرشار نوشته شده است تا کنون از سوی دفتر ترجمه حوزه هنری به شش زبان زنده دنیا منتشر شده است.

سه‌شنبه 6 شهریور 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، این رمان تا کنون به زبانهای فرانسه، اسپانیایی، اردو، انگلیسی، روسی و هندی برگردانده و در کشورهای مقصد چاپ و توزیع شده است.

کتاب «اگر بابا بمیرد» داستان پسری به نام اسماعیل را روایت می کند که در روستایی با نام «شکور کندی» زندگی می کند. این داستان روزهای سرد زمستان را به تصویر می کشد که یکریز برف می بارد و روستا تا کمرکش دیوارها در برف فرو رفته است؛ به شکلی که نه کسی می تواند به ده وارد شود و نه کسی خارج از ده شود. همه اهالی در خانه ها زیر کرسی مانده اند. در این روزهای سخت و طاقت فرسا پدر اسماعیل سینه پهلو می کند و در بستر بیماری می ا فتد. پزشک نسخه ای برایش می نویسد و چون بیماریش کهنه شده می گوید که به این زودی ها خوب نمی شود.

بخشی از کتاب «اگر بابا بمیرد» :
" ناگهان صدای پارس تعداد زیادی سگ، در دل دشت تاریک پیچید. چهار گرگ، درست روبه روی ما، در یک صف ایستادند. انگار پارس سگ ها، سر جا میخکوبشان کرد. مشهدی قاسم فریاد زد: بچه ها! جمع شوید پشت آتش! من و برجعلی، به طرف آتش، خیز برداشتیم و کنار مشهدی قاسم، ایستادیم. مشهدی قاسم، از ترس عرق کرده بود. زانوهای هر سه مان آشکارا می لرزید. دیگر همه چیز را تمام شده حساب می کردیم. در آخرین لحظه ها، فکرهای مختلفی به مغزم هجوم آورد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط