loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شاعران «حاشا» را بررسی می کنند

انتشارات مرتبط : شهرستان ادب

اولین مجموعه شعر رضا یزدانی با حضور شاعران و کارشناسان ادبی نقد و بررسی می شود.

دوشنبه 12 شهریور 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، آیین رونمایی و نقد مجموعه شعر «حاشا» به همت باشگاه کتاب فرهنگسرای انقلاب برگزار می شود.

در این نشست، علاوه بر رضا یزدانی سراینده مجموعه شعر «حاشا»، مرتضی امیری اسفندقه، میلاد عرفان پور و محمدمهدی سیار نیز برای نقد و بررسی مجموعه حضور دارند.

مجموعه شعر «حاشا» بهار امسال از سوی انتشارات شهرستان ادب به چاپ رسید و اشعار این کتاب شامل غزل، قصیده، رباعی، ترجیع بند، ترکیب بند و نیمایی است که در موضوع های مختلف عاشقانه و آزاد، انقلابی و آیینی سروده شده و حاصل هفت سال تلاش شاعرانه رضا یزدانی است. بعضی از اشعار این کتاب در کنگره های مختلف ادبی مثل کنگره ملی شعر انقلاب، جشنواره شعر و داستان جوان سوره، جشنواره شعر یار و یادگار، کنگره ملی شعر مستور، جشنواره شعر رضوی حائز رتبه های برگزیده شده اند.

علاقه مندان می توانند برای شرکت در این برنامه روز سه شنبه در فرهنگسرای انقلاب اسلامی واقع در بزرگراه نواب صفوی تقاطع پل کمیل ابتدای کمیل شرقی حاضر شوند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط