loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«من می توانم»؛ داستان های کوتاهی با موضوع مهارت های یادگیری

انتشارات مرتبط : کتاب جمکران

نویسندگان مرتبط : سید احمد موسوی

کتاب «من می توانم» داستان های کوتاه با محوریت مهارت های یادگیری و پژوهشی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر شد.

سه‌شنبه 13 شهریور 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری فارس، کتاب «من می توانم» مجموعه داستان هایی مبتنی بر تجربیات و خاطرات یک طلبه است که با لحن صمیمانه و بعضاً با چاشنی طنز نوشته شده و هر کدام می توانند به عنوان یک درس برای بهبود کیفیت درس خواندن و تقویت حافظه و تقویت مهارت های یادگیری و پژوهشی مورد استفاده قرار بگیرند.

مؤلف این کتاب سید احمد موسوی است که داستان هایی با عناوین «دیسک کمر»، «شربت خاکشیر»، «بچه کفتر»، «تقسیم انرژی» و ... را در این مجموعه به قلم تحریر در آورده است.

این کتاب در قطع رقعی و در 104 صفحه، به تازگی توسط انتشارات «کتاب جمکران» چاپ شده و هم اکنون در کتابفروشی های معتبر کشور و از طریق وب سایت http://ketabejamkaran.ir قابل تهیه می باشد.

برشی از کتاب:

گفت: «پسر خوب! توهیچ مشکلی نداری، فقط ساعت اوج گرفتن ذهنت با امام و هم حجره ات جواد فرق می کند... آخر هر ذهنی یک ساعت خاصی اوج می گیرد و یک ساعت دیگر نیاز به آرامش دارد. دوباره با مهربانی نگاهم کرد و گفت: شما بعد از این نماز صبح بخوان و دوباره لالا کن.شیخ کوچولو»

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط