loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«شاهین برآفتاب»؛ جدیدترین اثر گلعلی بابایی منتشر می شود

انتشارات مرتبط : مرکز مطالعات پژوهشی 27 بعثت (نشر 27)

کتاب «شاهین برآفتاب» زندگانی پر ماجرای آموزگار بسیجی شهید غلام علی پیچک روانه چاپ شد.

سه‌شنبه 13 شهریور 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ ،«شاهین برآفتاب»؛ جدیدترین اثرگل علی بابایی در حوزه پژوهش و نگارش سرگذشت نامه های مستند سرداران شهید سپاه تهران، با محوریت زندگانی پر ماجرای آموزگار بسیجی شهید غلام علی پیچک روانه چاپ شد.

این کتاب در قطع رقعی، با حجم در٢٢فصل و ٤٨صفحه اسناد و تصاویر، جامع ترین اثر مستندی است که فرازهای عمدتا ناگفته ای از مراحل مختلف زندگی، مبارزات سیاسی ونظامی شهید پیچک را از مجرای اسناد و مدارک دست اول وروایات طیف متنوعی از اعضای خانواده، یاران و همرزمان سردار شهید عملیات سپاه غرب کشوردرسال نخست جنگ،برای مخاطبین خود بازروایی می کند.

«شاهین برآفتاب»؛ در شمارگان 1500 نسخه، توسط انتشارات ٢٧بعثت ونشرصاعقه همزمان باسی و هشتمین سالگرد آغاز حماسه دفاع مقدس، منتشر می شود.

برشی از کتاب:

عجیب است،بازهم همان صدا،بازهم همان شبح را در دل آسمان شنیدم و دیدم. از وزوایی پرسیدم: یعنی چیست؟ گفت: بومی های اینجا می گویند هر روز نزدیک غروب،شاهینی از قله کوه بر آفتاب بلند می شود سه بار در دل آسمان چرخ می زند و بعد ناغافل غیب اش می زند. با رفتن او شب از راه می رسد. به او گفتم: یعنی تو این را باور می کنی؟ گفت: اگر باورش نکرده بودم صبح تا حالا این قدر پاپیج تو نمی شدم که بگذاری به جای تو امشب من به خط بر آفتاب بزنم.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط