loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مستندنگاری مجتبی رحماندوست هنگام عبور از مسکو پکن

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : مجتبی رحماندوست

کتاب «عبور از مسکو و پکن» شامل دست نوشته های مجتبی رحماندوست به حدود 10 کشور منتشر شد.

چهارشنبه 14 شهریور 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، این نویسنده با بیان اینکه کتاب «عبور از مسکو و پکن» شامل دست نوشته هایم به حدود 10 کشور است، خطرنشان کرد: موارد روز نوشت در ماموریت ها و یا سفرهای شخصی ام در این کتاب گرد آمده است مواردی که شاید یک مخاطب که این سفر را تجربه نکرده و با شرایط محیطی آن کشور آشنا نیست با خواندن این کتاب به آنها دست یابد و حتی برای آنان که سفر داشته اند شاید حرف تازه ای داشته باشد.

به گفته وی، وی این کتاب را مربوط به سفرهای اواخر سال 70تا هشتاد دانست

رحماندوست در مقدمه این کتاب نوشته است:«در سفرهایم به بعضی از کشورها مشاهداتی داشته ‏ام که به گمانم نقل آن‏ها برای کسانی که هم‏سفر من نبوده ‏اند، خالی از لطف نیست. از میان ده ‏ ها سفرنامه دست‏ نویس خودم، چند سفرنامه را به شما خوانندگان گرامی تقدیم می‏ کنم تا چه قبول افتد و چه در نظر آید. در مجموعه‏ ای که پیش روی شماست خاطرات دو سفرم به مسکو و پکن، همراه مقامات آمده است. به تناسب ایام، که از آن‏ها عبور کرده‏ ایم، نام مجموعه را «عبور از مسکو و پکن» گذاشته ‏ ام.

ضمناً ادبیات سفرنامه و نوع نام بردن از هم‏سفران به تناسب سال ‏‏ هایی است که سفرها در آن ایام صورت گرفته است و مسئولان نام‏برده‏ شده در جایگاه ‏ های سیاسی خود بوده ‏اند.»

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط