loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تازه ترین رمان «اکبر صحرایی» با موضوع دفاع مقدس

جدیدترین اثر اکبر صحرایی در حوزه رمان با نام «آرزوی چهارم» بزودی از سوی انتشارات به نشر روانه بازار کتاب می شود.

یکشنبه 18 شهریور 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری فارس، اکبر صحرایی در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره تازه ترین اثرش اظهار داشت: تا چند روز آینده رمانی در حوزه نوجوان از سوی انتشارات به نشر روانه بازار کتاب می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه محوریت این اثر دفاع مقدس است، توضیح داد: «آرزوی چهارم» عنوان این رمان است که برای گروه سنی نوجوان در ۲۰۰ صفحه همراه با تصویرسازی تهیه شده است.

این نویسنده راوی و شخصیت کتاب را یک نوجوان دانست و همراستا با آن این اثر را کار روانشناسی کودک و نوجوان هم برشمرد و افزود: نوجوان داستان دچار نقص عضو است، مدام مورد تمسخر قرار می گیرد، این موارد موجب می شود نوجوان داستان اعتماد به نفس خود را از دست بدهد، اما همزمان با جنگ قصد عزیمت به جبهه می ذکند، نهایتا عازم جبهه شده و در این رزمگاه و در یکی از عملیات خود را می یابد.

صحرایی تاکید کرد: این مسئله موجب می ذشود نوجوان قصه به فرد خودساخته ذای مبدل شود و نهایتا فرمانده دسته معرفی شود. مدام در این قصه البته فلش بک ذهایی نیز زده می شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط