loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«رستخیز» در بازار کتاب نشست

انتشارات مرتبط : نشر اطراف

جلد دوم مجموعه کآشوب با نام «رست خیز» منتشر شد.

چهارشنبه 21 شهریور 1397

کتاب رستخیز بیشتر از آنکه روایت ارادتهای گرم و سنتی به محرم باشد، شرح جستجوی مردمانی است که به دنبال یافتن جواب پرسشان راهی این مجالس شده اند.

در این کتاب بیست و چهار نفر از اتفاق هایی نوشته اند که نسبت آنها را با رخداد سال 61 هجری تغییر داده. افرادی با شغل ها و گرایش های فکری مختلف که به خاطر تفاوت محیط زندگی شان هرکدام از زاویه ای به این ماجرا نگاه کرده اند.

مترجم، جهانگرد، شاعر، فیلمساز و همسر یک طلبه بخشی از نویسندگان این روایت ها هستند که هر کدام جهان بینی متفاوتی از دیگری دارند. نویسندگان دعوت شده به این مجموعه تلاش کرده اند گزارشی صادقانه و عینی از رویدادهایی بدهند که در همین روزها اتفاق افتاده ولی هنوز در سایه واقعه سال 61 است.

رستخیز، کتاب دوم مجموعه ی «کآشوب» است؛ مجموعه ای که بنا دارد اگر خدا بخواهد هر سال از منظری دیگر و آدم هایی دیگر به حال و هوای امروز ما و روضه ها نگاه کند. سال گذشته کتاب اول این مجموعه منتشر شد که با استقبال خوب مخاطبان به چاپ هفتم رسید.

در رست خیز روایت هایی از احسان عبدی پور، حبیبه جعفریان، رویا پورآذر و محمدرضا کریمی راد و بیست نفر دیگر را می خوانید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط