loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رهنمودهای اقتصادی حضرت آیت الله خامنه ای در سال 1397 منتشر شد

کتاب «ایران ساخت» حمایت از کالاهای ایرانی؛ ضرورتها و موانع در بیان رهبر معظّم انقلاب اسلامی (مدّظلّه العالی) را شامل می شود که از سوی انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شد.

پنجشنبه 22 شهریور 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری فارس، در آستانه شروع سال تحصیلی، کتاب «ایران ساخت» درباره حمایت از کالاهای ایرانی در بیان رهبر معظّم انقلاب اسلامی (مدّظلّه العالی) توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر و روانه بازار شد.
این انتشارات پیش از این، در راستای وظایف و مأموریت های خود، تا کنون سه کتاب را در موضوعات اقتصادی براساس بیانات معظّمٌ له را به ترتیب ذیل منتشر کرده است.
در سال 1392، کتاب «جهاد اقتصادی»، در سال 1395، کتاب «اقدام و عمل» که در آن به طور مبسوط و مفصّل به بحث «اقتصاد مقاومتی» پرداخته شده و در سال 1396 کتابی با عنوان «شعار سال 1396» تقدیم علاقمندان به بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی(مدّظلّه العالی) شده است که در آن، سه موضوع اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مورد بررسی قرار گرفته است.
با انتخاب شعار «حمایت از کالای ایرانی» برای سال 1397 از سوی رهبر انقلاب، بخش تولید ملّی کتاب شعار سال، که تحقیقی جامع در بیانات معظّمٌ له در موضوع «حمایت از کالای ایرانی» است به صورت مجزّا در قالب کتاب «ساخت ایران» تقدیم مخاطبان گرانقدر می گردد.
فصل اوّل این کتاب به برخی کلّیّات اختصاص یافته است و در فصل دوّم آن با ثمرات تقویت تولید ملّی آشنا می شویم. فصل سوّم به ظرفیت های کشور برای رونق تولید ملّی و فصل چهارم به الزامات رونق تولید ملّی اختصاص دارد.

فصل آخر کتاب درباره وظایف و مسئولیت های مردم و نهادهای حکومتی بحث می کند. بیانات مرتبط با موضوع شعار سال 97 که در دو ماه ابتدایی این سال، ایراد شده است نیز در ابتدای کتاب آورده شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط