loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دو رمان در یک مجلد؛ اثر جدیدی از مصطفی جمشیدی آمد

انتشارات مرتبط : شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

نویسندگان مرتبط : مصطفی جمشیدی

بعد از گذشت سال ها دو رمان در یک مجلد با روی جلدی زیبا و ویراست جدید از سوی انتشارات علمی فرهنگی به زیور طبع آراسته شد.

سه‌شنبه 27 شهریور 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری فارس، بعد از گذشت سالها دو رمان در یک مجلد با روی جلدی زیبا و ویراست جدید از سوی انتشارات علمی فرهنگی به زیور طبع آراسته شد.

این رمان که سالهای پیش کاندیدای دریافت کتاب سال جمهوری اسلامی ایران نیز بود این بار با عنوان «بازیافته های شهر دلتنگ» در مجلدی شکیل وارد بازار نشر شده است.

«بازیافته های شهر دلتنگ» از دنیای پس از جنگ در دوران گذشته ایران حکایت دارد و مشخصا شهریور ۱۳۲۰ و قبل از آن را روایت می کند. اما رمان «وقت نیایش ماهی ها» رویکرد دینی و آخرالزمانی (مهدوی) دارد.

بر اساس این گزارش، بستر وقوع حوادث نیز در رمان فوق در دهه ۵۰ شکل گرفته و حول محور بلوغ یک جوان در حوادث زمان شاه و پس از آن می گذرد.

بازیافته های شهر دلتنگ ” از دو قسمت کتاب اول و کتاب دوم تشکیل شده است و تمام اتفاقات آن حول یک خانواده می گذرد.

ماجراهای این رمان در زمانی اتفاق می افتد که جنگ جهانی دوم پایان یافته است. اتفاقات در روستایی در همدان و حول خانواده ای که جنگ آنها را متاثر ساخته، رخ می دهد و…

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط