loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«من عروسک گلهان»؛ روایت دختر یکی از شهدای کشتی مرمره منتشر می شود

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : مهناز فتاحی

مهناز فتاحی بزودی دو کتاب جدید منتشر می کند. از این نویسنده پیش از این «فرنگیس» منتشر شده بود که شامل خاطرات فرنگیس حیدرپور در روستای اوازین است. او در حمله نظامیان عراقی به روستای محل سکونتش با یک تبر از خود در برابر ارتش بعث عراق دفاع کرد.

شنبه 31 شهریور 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبر گزاری فارس، مهناز فتاحی از نویسندگانی است که او را با کتاب «فرنگیس» میشناسیم.

این نویسنده به تازگی روایت دختر یکی از شهدای کشتی مرمره که در حال کمک رسانی به مردم غزه بود را به نگارش در آورده است. این اثر با عنوان «من عروسک گلهان» از سوی کودک و نوجوان استان تهران منتشر خواهد شد.

اسرائیل سال 2010 توسط کماندوهای واحد شایتت 13 ارتش خود به یک ناوگان دریایی حامل کمک های بشردوستانه تحت عنوان ناوگان آزادی به باریکهٔ غزه، حمله کرد. این کشتی قصد شکستن محاصره دریایی نوار غزه و رساندن کمک های بشردوستانه را داشت. نه مسافر روی کشتی اصلی، ماوی مرمره، طی زد و خوردی که در نتیجه ورود کماندوها به سطح کشتی درگرفت به شهادت رسیدند.

اما فتاحی اثری دیگری را به ناشر سپرده که آن هم بزودی چاپ می شود. «گم بی» کتاب جدید مهناز فتاحی برای کودکان و نوجوانان است که بر اساس اتفاقات واقعی نوشته شده است.

ماجرای این کتاب در زمان بمباران و در پناهگاه پارک شیرین کرمانشاه اتفاق می افتد و به زندگی دختربچه ای می پردازد که پدر و مادرش در تاریکی و شلوغی پناهگاه فکر می کنند او کشته شده است و به همین خاطر بدون دخترشان از آن جا می روند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط