loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پارسی نژاد «روش های نوین داستان نویسی» را منتشر می کند

انتشارات مرتبط : عهد مانا

کامران پارسی از تالیف کتاب «روش های نوین داستان نویسی» که به نقد و بررسی برترین داستان های اخیر غرب می پردازد ، خبر داد.

شنبه 7 مهر 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزارزی تسنیم؛ کامران پارسی نژاد از تألیف کتابی با موضوع جدید ترین روش های فراگیری هنر داستان نویسی خبر داد و گفت: این کتاب در آینده ای نزدیک از سوی انتشارات مهد مانا منتشر خواهد شد.

وی ادامه داد: تلاش داشته ام ، با توجه به کارهای پژوهشی و تحقیقی که تاکنون در زمینه داستان نویسی انجام شده است، جدید ترین روش ها را بیان کنم.

در حوزه داستان نویسی در غرب کتاب های پرشماری در سال های اخیر منتشر شده است، اما ما در این حوزه دچار کم کاری هستیم، پژوهشگران ما نیز غالباً با زبان های خارجی ناآشنا هستند ، و در منابع خود به کتاب های گذشته و قدیمی مراجعه می کنند.

پارسی نژاد تصریح کرد: با توجه به اینکه شیوه های داستان نویسی در غرب در حال تغییر است و اکنون سالیان زیادی است که ما در حوزه داستان نویسی کتاب جدیدی نداریم ، به سراغ پژوهش در این عرصه رفتم تا روش های داستان نویسی را با نقد و بررسی آثار مطرح جهان بیان کنم.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط