loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«سربلند» به چاپ سوم رسید

انتشارات مرتبط : شهید کاظمی

نویسندگان مرتبط : محمدعلی جعفری

کتاب «سربلند» شامل زندگینامه داستانی شهید محسن حججی توسط انتشارات شهید کاظمی به چاپ سوم رسید.

سه‌شنبه 10 مهر 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری فارس، کتاب «سربلند» که زندگینامه داستانی شهید مدافع حرم محسن حججی را در بر می گیرد، به تازگی به قلم محمدعلی جعفری توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر و قرار است یک مسابقه بزرگ کتابخوانی با محوریت آن برگزار شود.

این کتاب در کمتر از ۱۰ روز به چاپ سوم و تیراژ ۷۵۰۰ نسخه رسیده است. خرید چاپ اول و دوم این کتاب توسط علاقمندان و کتاب فروشی های غیرسازمانی بوده و با توجه به اقبال عمومی، نشر شهید کاظمی در نظر دارد به زودی چاپ چهارم «سربلند» را در تیراژ ۲۵۰۰۰ جلد منتشر کند.

در این کتاب روایت خانواده، دوستان و همرزمان شهید حججی از وی منتشر شده و مخاطب با وجوه بیشتری از این شخصیت آشنا خواهد شد. اسناد، تصاویر و دلنوشته های شهید حججی نیز در کتاب چاپ شده است.

به زودی مراسم رونمایی از این کتاب توسط انتشارات شهید کاظمی در مسجد فاطمه الزهرا (س) روستای دورک واقع در پشت کوه دوم فریدونشهر اصفهان برگزار می شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط