loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نظر رهبر معظم انقلاب درباره کتاب «باریک الله شیخ حسن»

نویسنده کتاب «باریک الله شیخ حسن»: «نکته جالب برای من این بود که تا گفتم «من طلبه ام» آقا فوراً به علت این نام گذاری پی برد و قبل از اینکه چیزی به جمله قبلی اضافه کنم، فرمودند: «یعنی یک نفر در جبهه به شما گفت: باریک الله شیخ حسن؟» و این برای بنده جذاب بود.»

سه‌شنبه 10 مهر 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، کتاب «باریک الله شیخ حسن» مشتمل بر خاطرات حسن یوسفیان از دوران دفاع مقدس است که بر اساس خاطره ای مربوط به عملیات والفجر هشت، نام آن را «باریک الله شیخ حسن» گذاشت.

یوسفیان درباره نگارش خاطراتش از جبهه های جنگ گفت: واقعیت آن است که من در همان دوران دفاع مقدس که توفیق حضور در جبهه را داشتم، خاطراتم را می نوشتم، اما متأسفانه فرصتی برای بازنویسی فراهم نمی شد تا اینکه حدود چهار سال پیش، عزم خود را جزم کردم که هر طور شده این کار را به سرانجام برسانم. سرانجام کار نگارش تمام شد و آن را برای چاپ به انتشارات سوره مهر سپردم.

در مراسم شب خاطره که به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از رزمندگان و هنرمندان دوران دفاع مقدس در محضر امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد، با اهدای کتاب و تألیف های نویسندگان حوزه دفاع مقدس همراه بود.

کتاب «باریک الله شیخ حسن» با محوریت خاطرات دفاع مقدس به قلم دکتر حسن یوسفیان محقق و پژوهشگر دینی، از جمله کتاب های اهدایی به رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

این رزمنده دوران جنگ درباره این دیدار گفت: به نظر می رسید این نام را پسندیده باشند؛ نکته جالب برای من این بود که تا گفتم «من طلبه ام» آقا فوراً به علت این نام گذاری پی برد و قبل از اینکه چیزی به جمله قبلی اضافه کنم، خودشان فرمودند: «یعنی یک نفر در جبهه به شما گفت: باریک الله شیخ حسن؟» و این برای بنده جذاب بود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط