loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

720 خوابگاه دانشجویی مجهز به کتابخانه می‌شوند

نویسندگان مرتبط : غلامرضا خواجه سروی

معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت علوم از راه‌اندازی و تجهیز 720 کتابخانه خوابگاه‌های دانشجویی و اهدای 400 هزار بن کارت الکترونیک به دانشجویان خبر داد.

سه‌شنبه 12 مرداد 1389

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی وزارت علوم، دکتر غلامرضا خواجه‌سروی با اشاره به اقدامات این معاونت در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی و پشتیبانی فرهنگی از دانشگاه‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی با همکاری نهادهای فرهنگی به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: در این راستا در 720 خوابگاه دانشجویی، کتابخانه‌های عمومی راه‌اندازی و یا تجهیز شده است.

وی با اشاره به خرید و توزیع 300 هزار جلد کتاب در دانشگاه‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی برای افزایش کیفیت محتوایی کتابخانه‌ها، اظهار کرد: معاونت فرهنگی وزارت علوم اقدام به برپایی نمایشگاه تازه‌های کتاب با800 عنوان در80 دانشگاه کشور کرد که در پایان نمایشگاه، این کتاب‌ها به کتابخانه‌های دانشگاه‌ها اهدا شد.

خواجه‌سروی با اشاره به اهدای 400 هزار بن کارت الکترونیک به دانشجویان دانشگاه‌های سراسری و غیر انتفاعی برای خرید کتاب، افزود: بنابراین یکی از اهداف و برنامه‌های اصلی این معاونت غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان و ترویج فرهنگ کتابخوانی است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط