loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«داستان بهنام» در ترکیه

نویسندگان مرتبط : داوود امیریان

کتابهای «داستان بهنام» نوشته داوود امیریان و «داستان بهروز» نوشته محسن مطلق از سوی انتشارات کوثر ترکیه به ترکی استامبولی ترجمه شد.

جمعه 15 مرداد 1389

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرکل انتشارات و اطلاع‌رسانی بیناد شهید و امور ایثارگران گفت: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح بین‌المللی تاکنون 31 عنوان از کتابهای منتشر شده توسط نشر شاهد به زبانهای انگلیسی، عربی ترکی استامبولی و اردو ترجمه شده است.

محمدعلی فقیه افزود: کتابهای "داستان بهنام" (زندگینامه داستانی شهید بهنام محمدی) و "داستان بهروز" (زندگینامه داستانی شهید بهروز مرادی) از محصولات نشر شاهد  به همین منظور در ترکیه به چاپ رسیده است.

وی با بیان اینکه حق ترجمه کتاب به ناشران خارجی واگذار می‌شود گفت: در ادامه فعالیتهای نشر شاهد، 21 عنوان کتاب دیگر نیز در دست ترجمه است که 5 عنوان آن به زبان انگلیسی، 5 عنوان به زبان اردو، 2 عنوان به زبان ترکی و 9 عنوان به زبان عربی است.

 گفتنی است داستان بهنام در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط