loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب "بیست سال و سه روز" رونمایی شد

انتشارات مرتبط : روایت فتح

نویسندگان مرتبط : سمانه خاکبازان

کتاب "بیست سال و سه روز " از مجموعه کتاب های مدافعان حرم انتشارات روایت فتح در سالن امام رضا (ع) اداره آموزش پرورش منطقه ۱۸ رونمایی شد.

دوشنبه 21 آبان 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری تسنیم، صبح امروز در سالن امام رضا (ع) اداره آموزش پرورش منطقه 18 تهران از کتاب "بیست سال و سه روز" با حضور مدیر آموزش و پرورش منطقه 18 ، مدیران بنیاد فرهنگی روایت فتح و جمعی از دوستان و همرزمان شهید و همچنین خانواده شهید رونمایی شد.

کتاب بیست سال و سه روز از سری مجموعه کتاب های مدافعان حرم است که زندگی داستانی شهید مصطفی موسوی را روایت می کند. این شهید که وی را به عنوان جوانترین شهید ایرانی مدافع حرم می شناسند، بیست و یکم آبان ماه 94 در شهر العیس حلب به شهادت رسید.
این کتاب در تیراژ 2200 نسخه و با قیمت 130000 ریال هم اکنون از طریق فروشگاه روایت فتح واقع در ابتدای خیابان سپهبد قرنی، نبش کوچه فلاح پور و سایر کتابفروشی ها و مراکز فرهنگی معتبر در دسترس عموم علاقمندان می باشد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط