loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جلسه نقد و بررسی کتاب «نامه رسان» برگزار می شود

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : ساسان ناطق

یکشنبه 27 آبان ماه در کتابخانه عمومی حضرت ولیعصر (عج) شهرستان ورامین کتاب «نامه رسان» مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

شنبه 26 آبان 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، کتاب نامه رسان خاطرات اسیر آزاد شده محمود منصوری است به قلم ساسان ناطق، که عصر یکشنبه 27 آبان ماه با حضور جمعی از منتقدان و فرهیختگان مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

در این مراسم که در کتابخانه عمومی حضرت ولیعصر (عج) شهرستان ورامین برگزار می شود محمدرضاشرفی خبوشان به عنوان منتقد و ساسان ناطق نویسنده اثر نیز حضور خواهند داشت.

این کتاب خاطرات محمود منصوری آزاده ایلامی است که پس از زخمی شدن در عملیات ولفجر 10 در اسفند ماه ۶۶ به اسارت عراقی ها درآمد و به زندان الرشید منتقل شد. این کتاب مشتمل بر خاطرات کودکی، نوجوانی، آغاز انقلاب و فعالیت های وی قبل از شروع جنگ، ازدواج و همه مراحل زندگی تا زمان آزادی محمود منصوری است. نویسنده این کتاب ساسان ناطق است و این کتاب در330 صفحه و 20 فصل به چاپ رسیده است.

لازم به ذکر است مراسم نقد و بررسی کتاب «نامه رسان» یکشنبه 27 آبان ماه ساعت 16 در پارک پانزده خرداد شهرستان ورامین برگزار می شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط