loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یادتان بخیر، خانه های اجدادی!: بررسی ضرورت و فرهنگ آپارتمان نشینی

انتشارات مرتبط : آیین فطرت

نویسندگان مرتبط : محسن عباسی ولدی

کتاب «یادتان بخیر، خانه های اجدادی» تالیف حجت الاسلام محسن عباسی ولدی به بررسی ضرورت و فرهنگ آپارتمان نشینی می پردازد، که از سوی انتشارات آیین فطرت منتشر شد.

پنجشنبه 1 آذر 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا کتاب «یادتان بخیر، خانه های اجدادی» بررسی ضرورت وفرهنگ آپارتمان نشینی را مورد بحث قرار میدهد.

مولف در بخش اول کتاب درسه فصل به مشکلات موجود زندگی در خانه های آپارتمانی می پردازد. و آسیب های ناشی از محدودیت هایی که در این نوع خانه ها وجود دارد را بیان می کند.

بخش دوم کتاب نیز مخاطب را به تغییر در فرهنگ آپارتمان نشینی ترغیب می کند. ودر بخش سوم نیز ناظر به زندگی در خانه های آپارتمانی به برخی از حقوق همسایه داری و الزامات آپارتمان نشینی می پردازد.

در بخشی از کتاب می خوانیم:

معماری بیشتر خانه های آپارتمانی، خشن و بی روح است. در گذشته در جای جای معماری، از شکل های هندسی دایره و نیم دایره و بیضی و به طور کلی شکل هایی که دارای انحناست، استفاده فراوانی می شد؛ در و پنجره، سردر خانه، طاقچه، سقف خانه و ... . این شکل ها انرژی بخش و نشاط افزا هستند. در مقابل شکل های مربع و مستطیل که حالت خطی وشکسته دارند، حس خوبی را در انسان ایجاد نمی کنند.

این کتاب از سوی انتشارات آیین فطرت در 5000 هزار نسخه و با قیمت 17500 تومان منتشر شده است.

کتاب های دیگری نیز از این مولف با نام های، تا ساحل آرامش، نیمه دیگرم، من دیگرما، ایران جوان بمان و ... به چاپ رسیده است که جزء کتاب های پرمخاطب بوده اند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط