loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار7 کتاب با موضوع دفاع مقدس، مدافعان حرم و اردوی جهادی

انتشارات مرتبط : شهید کاظمی

نویسندگان مرتبط : محمدمهدی بهداروند

انتشارات شهید کاظمی به مناسبت هفته بسیج 7 کتاب با موضوع دفاع مقدس، مدافعان حرم و اردوی جهادی منتشر کرد.

چهارشنبه 7 آذر 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری فارس، نشر شهید کاظمی که اعضای آن از بسیجیان و جهادگران فعال هستند چند سالی هست که به صورت جهادی و خود جوش فعالیت های چشمگیری در زمینه انتشارات کتب انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم را در پرونده خود ثبت کرده است.
این انتشارات این بار به مناسبت هفته بسیج ۷کتاب با موضوع دفاع مقدس، مدافعان حرم و کار جهادی روانه بازار کرده است.

* کتاب پرواز آخر

یادداشت هایی درباره فرمانده دلاور و عزیز هشت سال دفاع مقدس؛ شهید حاج احمد کاظمی. فرمانده ای که همه او را به مدیریت، اخلاق و رفاقت می شناسند. شهید کاظمی بر سر دنیا با هیچ کس، حتی خودش معامله نکرد و با رفتنش الگویی شد برای آنانی که او را ندیدند.
این کتاب توسط دکتر محمدمهدی بهداروند در ۱۲۰ صفحه و قیمت ۱۰۰۰۰ تومان به رشته تحریر در آمده است.

* کتاب تا کوچه های آسمان

شهید صیاد شیرازی با آن که در بسیاری از صحنه های نبرد حضور فعالی داشت، امّا هیچ گاه غافل از توکل و توسل و عبادات معنوی اش نبود. هرچند در فضای ارتش پهلوی تنفس کرده بود، ولی کشتی وجودش را به سلامت از دریای متلاطم رژیم به ساحل رسانده بود. آنچه صیاد را بزرگ کرده همین بود و نه چیز دیگر. این کتاب حکایت شخصیت مردی از جنس آفتاب، به نام علی صیاد شیرازی است که توسط دکتر محمدمهدی بهداروند در ۱۹۲ صفحه و قیمت ۱۴۰۰۰ تومان به رشته تحریر در آمده است.

کتاب ایستگاه آسمان

خاطرات شفاهی سردار سید یحیی (رحیم) صفوی. یکی از فرماندهان ارشد سپاه در دوران دفاع مقدس که در دامان انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) رشد و نمو پیدا کرد و هم اکنون در مقام دستیار ویژه و مشاور عالی فرماندهی کل قوا مشغول فعالیت است.

خاطرات شفاهی سردار صفوی توسط دکتر محمدمهدی بهداروند در ۳۸۴ صفحه و قیمت ۲۵۰۰۰ تومان به رشته تحریر در آمده است.

* کتاب شب بی ستاره

این کتاب خاطرات مردی است که در تویسرکان متولد، ولی از ۷ سالگی تهران نشین شد. او در حین تحصیل در مدرسه از مسجد و نماز جماعت غافل نمی شد. بعد از اخذ دیپلم و با پیروزی انقلاب اسلامی در 28/2/1358 به عضویت سپاه درآمد و پس از اتمام دوره آموزشی برای مقابله با ضد انقلاب راهی خرمشهر گردید. در این کتاب، زندگی نامه سردار به همراه عملیات های بیت المقدس (فتح خرمشهر)، کربلای یک و کربلای پنج از زبان خود ایشان روایت شده است.
خاطرات شفاهی سردار علی فضلی است که توسط دکتر محمدمهدی بهداروند در ۱۷۶ صفحه و قیمت ۱۲۰۰۰ تومان به رشته تحریر در آمده است.


* کتاب دیده بان ۲۵

هروقت نام توپخانه صحرایی و جایگاه دیده بان بر زبان می آید، نام محمود رادمهر می درخشد. جوانی که با یقین و بصیرت و تخصص و رسته نظامی اش، شهادت را در آغوش گرفت و آسمانی شد.
کتاب دیده بان 25 خاطرات شهید مدافع حرم محمود رادمهر است که به کوشش مصیب معصومیان در ۳۴۸ صفحه و با قیمت ۲۱۰۰۰ تومان به رشته تحریر در آمده است.

نویسنده داستان که خود یک کارشناس خبره مسائل سوریه است و از ابتدای شروع بحران در سوریه در این کشور حضور داشته است، چنان وضعیت داخلی سوریه را به قلم و تصویر می کشد که گویی خواننده نیز به همراه گروهی که در حال گشت زنی در مناطق مختلف سوریه هستند، به همراه آنان و همسفرشان می شود.

* کتاب عطش

عطش روایت داستانی از آنچه در سوریه میگذرد میباشد که به کوشش خضر محمد سعید عواره و ترجمه سید مهدی نورانی در ۲۴۸ صفحه و با قیمت ۱۶۰۰۰ تومان به رشته تحریر در آمده است.

* در کوچه پس کوچه های جهادی

این کتاب خاطرات جهادگرانی است که در قالب های مختلف در ۱۱ فصل با نام های «دلیل عاشقی»، «فصل آشنایی»، «قدم در راه»، «قرار»، «با ما خواندند»، «دست هایی بر زانو»، «و این مردمان»، «مهمانی دنیا» و ... تنظیم شدند که دربردارنده ی متن های ادبی معرفی جهادی، تعریف روحیات جهادگران، خاطراتی از کلاس ها و فضای داخلی اردو، ارتباط با مردم، انعکاس مشکلات مردم روستا، نامه های دانش آموزان برای مربیان و ... است
در کوچه پس کوچه های جهادی خاطرات تلخ و شیرین جهادگران سراسر کشور از اردو های جهادی است که با همکاری مرکز مطالعات و هدایت حرکت های جهادی در ۴۱۶ صفحه و قیمت ۳۰۰۰۰ تومان منتشرشده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط