loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آخرین کتاب نویسنده جنجالی آمریکا به ایران رسید

انتشارات مرتبط : ققنوس

نویسندگان مرتبط : مهرداد وثوقی

آخرین رمان «دن براون» با عنوان «پیدایش» با ترجمه مهرداد وثوقی از سوی انتشارات ققنوس منتشر شد.

پنجشنبه 22 آذر 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری تسنیم، انتشارات ققنوس کتاب «پیدایش» آخر اثر دن براون نویسنده جنجالی سال های اخیر آمریکا را با ترحمه مهرداد وثوقی منتشر کرد.

داستان این کتاب در اسپانیا رخ می دهد و تاریخ آن جا را موشکافی می کند. اسپانیایی که در کشاکش حوادث تاریخی و عبور از دوران دیکتاتوری فرانکو، اکنون زیر سایه کلیسای کاتولیک، به حکومتی سلطنتی مبدل شده و معترضان زیادی دارد.

براون از بیلبائو تا مادرید و بارسلون، از بناهای تاریخی تا آثار هنری، از کلیساها تا دهلیزهای زیرزمینی، همه را در مقابل دیدگان خواننده قرار می دهد و در این بین به دنبال پاسخ دو معمای دیرینه انسان ها می گردد: «از کجا آمده ایم؟» و «به کجا می رویم؟»

پیدایش، آخرین اثر دن براون، نویسنده جنجال آفرین آمریکایی و نویسنده موفق رمز داوینچی، آمیخته ای از تاریخ، تکنولوژی، معما و البته هیجان است. او در این رمان سراغ نشانه ها می رود و با تلفیق شعر و ادبیات، دین و زبان و در نهایت علم و عقل ششصد صفحه خواننده را با خود بی وقفه همراه می کند.

نسخه انگلیسی کتاب براون تاکنون به 42 زبان ترجمه شده و تا دو میلیون نسخه فروش داشته است. در آگوست 2018، کتاب پیدایش پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز شد و 23 هفته در لیست پرفرو ش ها قرار داشت.

رمان «پیدایش» در 608 صفحه و شمارگان 1100 نسخه به چاپ رسیده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط