loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سومین نمایشگاه کتاب مترو

همزمان با ماه مبارک رمضان و با مشارکت ناشران مختلف، سومین دوره نمایشگاه کتاب مترو برگزار می‌شود.

چهارشنبه 20 مرداد 1389

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، سومین دوره نمایشگاه کتاب مترو با عنوان «سطرهای چشم به راه»، با 1000 عنوان کتاب در ایام ماه مبارک رمضان و در ایستگاه‌های مترو، امام‌زاده‌ها، میادین و پارک‌های تهران برگزار می‌شود.

«محمد حقی»، مسئول برگزاری این نمایشگاه گفت: سومین دوره نمایشگاه کتاب مترو با عنوان «سطرهای چشم به راه» و با محوریت کتاب‌های اندیشه دینی و ادبیات پایداری و زیرمجموعه شعر، رمان و داستان و همچنین کتاب‌های اخلاق عقاید و کلام در 15 ایستگاه مترو، 10 امام‌زاده و چند میدان و پارک در تهران از روز اول ماه مبارک رمضان و به مدت یک ماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به همین منظور روز پنج‌شنبه مراسم افتتاحیه از ساعت 10 تا 12 صبح با حضور جمعی از نمایندگان مجلس و «بهمن دری اخوی»؛ معاون امورفرهنگی ارشاد، «احسان‌الله حجتی»، رئیس موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، «محمود سالاری»، رییس بنیاد ادبیات داستانی و ... در فرهنگسرای مترو واقع در ایستگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

حقی افزود: در مراسم افتتاحیه علاوه بر بهمن دری اخوی، معاون امور فرهنگی ارشاد، «محمد حمزه‌زاده»، مدیرعامل انتشارات سوره مهر و «رضا امیرخانی»، نویسنده رمان‌های «من او» و «ارمیا» نیز سخنرانی خواهند کرد.

وی درباره تعداد کتاب‌های عرضه شده در ایام نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه چیزی حدود 500 عنوان کتاب در تمام ایستگاه مترو و در ایستگاه سه و پنج، حدود 1000 عنوان کتاب عرضه می‌شوند.

حقی همچنین درباره کتاب‌هایی که از ناشران مختلف در این نمایشگاه حضور دارند، اظهار کرد: علاوه بر کتاب‌های موسسه فرهنگی «رحماء» که متولی اصلی این نمایشگاه است، گلچینی از کتاب‌های انتشارات بوستان کتاب، انتشارات مدرسه، موسسه امام خمینی (ره)، انتشارات سوره مهر، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه، انتشارات نیستان، کانون اندیشه جوان و دفتر نشر معارف نهاد رهبری در دانشگاهها دراین نمایشگاه حضور دارند.

وی افزود: در هر ایستگاه علاوه بر معرفی کتاب‌ها، مشاوره کتاب و دادن سیر مطالعاتی کتاب، بحث‌های دینی و اعتقادی با حضور مشاور برگزار می‌شود.

حقی درباره نهادهای که در این نمایشگاه همکاری دارند گفت: علاوه بر موسسه فرهنگی رحماء، این نمایشگاه با همکاری انتشارات سوره مهر، معاونت فرهنگی وزارت ارشاد، بسیج مترو و فرهنگسرای مترو برگزار می‌شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط