loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نقش شیعه در فرهنگ و تمدن

نویسندگان مرتبط : علی اکبر ولایتی

در دیدار دکتر علی اکبر ولایتی با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، انتشار کتاب "نقش شیعه در فرهنگ و تمدن اسلام و ایران" از سوی انتشارات امیرکبیر در دستور کار قرار گرفت.

یکشنبه 24 مرداد 1389

در دیدار دکتر علی اکبر ولایتی با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، انتشار کتاب "نقش شیعه در فرهنگ و تمدن اسلام و ایران" از سوی انتشارات امیرکبیر در دستور کار قرار گرفت.  در این دیدار دو طرف در مورد چگونگی انتشار کتاب "نقش شیعه در فرهنگ و تمدن اسلام و ایران" به بحث و تبادل نظر پرداختند.

براساس پیش بینی ها این کتاب به زبانهای مختلف از جمله روسی و انگلیسی ترجمه می شود.

پیش از این کتاب "تقویم تاریخ فرهنگ و تمدن اسلام و ایران" با گردآوری دکتر علی اکبر ولایتی از سوی انتشارات چوگان منتشر شده است.

این کتاب با هدف بررسی موضوع فرهنگ و تمدن اسلامی و ایرانی به نگارش درآمده است. در یک نگاه کلی، کتاب حاضر از سه بخش پدید آمده است. بخش نخست زندگینامه کوتاهی از ائمه اطهار(ع)، بخش دوم زندگینامه حدود 1100 تن از اندیشمندان عالم اسلام و بخش سوم گزارشی از پاره‌ای رخدادهای تاریخی را شامل می شوند.

کتاب حاضر کوششی است تا با بهره‌گیری از آن برای دفاع از هویت ملی کشور مقابل هجوم فرهنگی غرب گام برداشت.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط