loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب دفاع مقدسی «مگیل»

نویسندگان مرتبط : محسن مطلق

کتاب دفاع‌ مقدسی «مگیل» نوشته «محسن مطلق» در هشتاد و یکمین شب شعر طنز «در حلقه رندان» مصادف با 31 مرداد در حوزه هنری رونمایی خواهد شد.

یکشنبه 24 مرداد 1389

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، به گفته «گیلان‌پور»، مدیر روابط عمومی دفتر طنز حوزه هنری، در این برنامه علاوه بر شعرخوانی، از کتاب طنز «مگیل» نوشته «محسن مطلق» نیز با حضور نویسنده رونمایی خواهد شد.

شخصیت اصلی این کتاب قاطری است که به همراه چند استر دیگر تسلیحات و تدارکات لازم را به نیروهای مستقر در خط مقدم می‌رساند. این قاطر از کمین نیروهای دشمن جان سالم به در می‌برد. اما ماموریت بعدی او رساندن یک رزمنده مجروح به عقب است. این رزمنده در طول جنگ بینایی و شنوایی خود را از دست داده و مجبور است به مگیل اعتماد و دنبال او راه بیافتد. ماجراهایی که طی داستان برای مگیل و این رزمنده پیش می‌آید داستان را خواندنی و جذاب می‌کند.

علاقه‌مندان برای شرکت در شب شعر «در حلقه رندان» می‌توانند یکشنبه 31 مردادماه به تالار اندیشه حوزه هنری واقع در خیابان حافظ، تقاطع سمیه مراجعه کنند.

«محسن مطلق» متولد 1348 تهران است. در نوجوانی، یعنی در سال 1362، برای اولین بار به جبهه‌های جنگ رفت و تحت تأثیر آن فضا تا پایان جنگ در جبهه ماند. «مطلق»‌ کار نوشتن درباره‌ جنگ را با کتاب «زنده بادکمیل» آغاز کرد و چند کتاب دیگر مثل «برد ایمان»، «مخمل یادها»‌،‌ «نگاه شیشه‌ای»‌،‌ «مهاجر مهربان»، «یک روز یک مرد»‌ و مجموعه داستان «آنجا که من بودم» از جمله کارهای اوست.
بعد از جنگ در دانشگاه علم و صنعت تهران طراحی صنعتی خواند و دستی هم در موسیقی دارد و سالهاست نی می‌نوازد.

آثار مکتوب زیر از این نویسنده ادبیات پایداری در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجودو قابل تهیه است:

جاده های خلوت جنگ
زنده باد کمیل
فرمانده من ( دفتر اول )
قصه فرماندهان 11 (مهاجر مهربان - بر اساس زندگی شهید اسماعیل دقایقی)
قصه فرماندهان 20 (یک روز، یک مرد - براساس زندگی سردار شهید حاج داود کریمی)
نگاه شیشه ای

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط