loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

9 کتاب درباره جنگ و قدرت نرم

معاون پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع) از انتشار 9 عنوان کتاب در حوزه مبانی قدرت و جنگ نرم خبر داد و گفت: تا پایان سال، هشت عنوان دیگر در قالب طرح کلان «قادر» منتشر می‌شود که رویکردی ایرانی و اسلامی به این موضوع خواهد داشت.

پنجشنبه 28 مرداد 1389

دکتر اصغر افتخاری، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، تاکیدات مقام معظم رهبری و موقعیتی راکه کشور و جامعه ما در آن قرار دارد، انگیزه‌ای برای بررسی جنگ و قدرت نرم برشمرد.

وی افزود: دانشگاه امام صادق(ع) برای بررسی علمی این موضوع طرح کلان «جنگ و قدرت نرم» را با عنوان «قادر» تصویب و فراخوان آن را اعلام کرد. در پی این فراخوان، طرح‌هایی به معاونت پژوهشی دانشگاه ارسال شد که از میان آنها 20 طرح برای انتشار در قالب کتاب تصویب شدند.

افتخاری با اشاره به انتشار 9 عنوان از این بیست طرح که به مبانی قدرت و جنگ نرم اختصاص دارند، خاطرنشان کرد: این مجموعه در مرحله دوم رویکردی ایرانی و اسلامی به این موضوع خواهد داشت. «قدرت نرم»، «قدرت نرم، فرهنگ و امنیت»، «قدرت نرم و سرمایه اجتماعی»، «قدرت نرم و دیپلماسی» و «قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در لبنان» برخی از عناوین این 9 اثرند که از سوی انتشارات دانشگاه امام صادق(ع) منتشر شده‌اند.

نویسنده کتاب «مصلحت و سیاست، رویکردی اسلامی» همچنین از انتشار هشت عنوان کتاب دیگر از این مجموعه تا پایان سال خبر داد.
 
وی افزود: همچنین معاونت آموزشی دانشگاه امام صادق(ع) در نظر دارد لایه‌های دیگری از قدرت نرم را در قالب مجموعه «فتنه‌شناسی» بررسی کند. فراخوان این مجموعه که به ابعاد داخلی قدرت نرم می‌‌پردازد، اعلام شده و امیدواریم با سرمایه‌گذاری در این حوزه، سال آینده 10 عنوان کتاب منتشر شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط