loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فیض کاشانی به روایت اصلانی

زندگی‌نامه‌ی داستانی «ملامحسن فیض کاشانی» به قلم محمدرضا اصلانی توسط کانون رورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

پنجشنبه 28 مرداد 1389

«روزگار درنگ نمی‌شناسد. بی‌اعتنا به گردش گردون، آیینه‌ی عمر را در برابر دیدگان خود نهاده‌ام. چشمانم ردیف بی‌پایان کتاب‌ها را و طلبه‌های پیر و جوان را نگاه می‌کند، اما روزگار از دست رفته را می‌کاود و گذشته‌های دور و نزدیک را می‌بیند.»
 
این‌ها بخشی از کتاب «فیض گُل» نوشته‌ی «محمدرضا اصلانی» است.

اصلانی در این کتاب، سرگذشت فیض کاشانی را به زبان داستان در 30 بخش‌‌ جداگانه روایت کرده است. شوق کعبه، نماز باران، در فراق مادر، زلزله‌ی شیروان، در غم فرزند و ... سرفصل‌هایی از زندگی فیض کاشانی است که اصلانی در این کتاب به شرح آن پرداخته است.

کتاب «فیض گُل» برای گروه سنی «هـ»، (دوره دبیرستان) در شمارگان 10هزار نسخه، 124 صفحه و قیمت 15هزار ریال توسط انتشارات ‌کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.
پیش از این نیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتاب‌هایی از این نویسنده را با عنوان «بازگشت به زندگی»، «بوی دست‌های پدر» و‌ «ساعت ضد آب» منتشر کرده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط