loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راه‌اندازی کتابخانه تخصصی امام و انقلاب در دانشگاه‌ها

کتابخانه تخصصی امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی در 15 دانشگاه با همکاری دفتر امور فرهنگی وزارت علوم و معاونت فرهنگی مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام(ره) از ابتدای سال تحصیلی 90 ـ 89 راه‌اندازی، و مورد بهره‌برداری دانشجویان قرار خواهد گرفت.

پنجشنبه 28 مرداد 1389

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، این کتابخانه با هدف ایجاد مرکزی مناسب جهت پاسخگویی به نیازهای پژوهشی دانشجویان در زمینه تاریخ انقلاب اسلامی و آشنایی بیشتر آنان با اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) احداث، و به بهره‌برداری خواهد رسید.

همچنین تاکنون دانشگاه‌های تربیت معلم تهران،‌ تربیت معلم سبزوار، شهید چمران اهواز، یزد، محقق اردبیلی، هنر اسلامی تبریز، گیلان، علامه طباطبایی،‌ خلیج فارس، مجتمع آموزش عالی بناب،‌ دریانوردی و علوم دریایی چابهار، بیرجند، ایلام، شهید باهنر کرمان و دانشکده علوم اقتصادی با احداث این کتابخانه در دانشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند که مقدمات اجرایی آن در اداره فعالیت‌های اجتماعی دفتر امور فرهنگی در دست اقدام است.

با آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها در مهرماه، این کتابخانه به صورت نمادین با حضور مسئولان وزارت علوم و مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام(ره) در دانشکده علوم اقتصادی راه‌اندازی می‌‌شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط