loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شجاعی و حضرت رقیه(س)

نویسندگان مرتبط : سید مهدی شجاعی

«بزرگ‌ترین دختر عالم» داستان حضرت رقیه(س) با روایت ادبی «سیدمهدی شجاعی» است. در این کتاب، نویسنده نگاهی نو به قصه‌ی قهرمانی‌های دختر کوچک امام‌حسین(ع) دارد.

شنبه 30 مرداد 1389

«سیدمهدی شجاعی» در کتاب «بزرگ‌ترین دختر عالم» از حضرت رقیه(س) می‌گوید و کتاب را با دست‌های «رضوانه» دختر از دست رفته‌اش به محضر رقیه‌یِ حسین تقدیم می‌کند.

این کتاب 32 صفحه‌ای، روایتی داستان‌گونه از ماجرای دختر کوچک امام حسین(ع) در روز عاشوراست و «شجاعی» در این داستان، با نثر ادبی مصیبتی را روایت می‌کند که پیش آن هر غمی کوچک جلوه می‌کند.
 
«ماهنی تذهیبی» تصویرسازی کتاب را بر عهده داشته و انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در سال 1388 آن را برای گروه سنی «ج» و «د» منتشر کرده است. قیمت جلد معمولی این کتاب 1300 تومان است.

نوجوانان کتاب‌دوست، آقای شجاعی را با کتاب‌هایی چون «ایمان و گندم»، «برای همه برای همیشه»، «جای پای خون»، «اندوه برادر» «والعادیات» و «در راه ‌مانده» می‌شناسند.

نویسنده‌ی کتاب «بزرگ‌ترین دختر عالم» تجربیات بسیاری در عرصه‌ی فرهنگ و هنر دارد. او مدیر انتشارات برگ، سردبیر مجله رشد جوان، عضو هیأت‌مدیره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیر بخش فرهنگی روزنامه‌ی جمهوری اسلامی، معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، معاون امور بین‌الملل کانون پرورش، مدیرمسؤول و سردبیر مجله‌ی نیستان (آغاز انتشار از ۱۳۷۴) و یکی از اعضای هیأت‌داوران جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر و سینمای فجر بوده است.

گفتنی است همه اثار این نویسنده در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط