loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فروش 9 هزارتایی مهتاب خین

نویسندگان مرتبط : حسین بهزاد

حدود 9 هزار نسخه از کتاب "مهتاب خیّن"، شامل خاطرات سردار حسین همدانی از دوران دفاع مقدس به قلم حسین بهزاد، از اردیبهشت ماه امسال تاکنون فروخته شده و به چاپ سوم رسیده است. این اثر توسط انتشارات فاتحان و تا پایان سال جاری به چاپ هفتم خواهد رسید.

شنبه 30 مرداد 1389

"مهتاب خیّن"، در قالب تاریخ شفاهی به رخدادهای مربوط به سال‌های مبارزه علیه دیکتاتوری پهلوی، انقلاب اسلامی بهمن 57، استقرار نظام جمهوری اسلامی، تأسیس سپاه پاسداران و نبردهای دو جبهه غرب و جنوب کشور در برابر ارتش متجاوز رژیم صدام پرداخته است.

راوی این کتاب، سردار حسین همدانی از فرماندهان سپاه پاسداران در 8 سال دفاع مقدس بوده و مسوولیت‌هایی چون فرماندهی لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله(ص)، معاون مرکز راهبردی سپاه، مشاور عالی فرمانده کل سپاه و نیز جانشینی فرمانده نیروی مقاومت بسیج را برعهده داشته است.

تاکنون 2 کتاب دیگر با عناوین "تکلیف است برادر" و "مزد مقاومت" و براساس خاطرات وی از جبهه‌های غرب کشور و عملیات آزادسازی خرمشهر منتشر شده‌اند.  

کتاب "مهتاب خین" که در بیست وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران جزو آثار پروفروش بود، در قطع وزیری و 992 صفحه و با بهای 120000 ریال توسط انتشارات فاتحان به چاپ رسیده است. این کتاب در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط