loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خاطرات شناسایی بمو در جنگ

نویسندگان مرتبط : اصغر کاظمی

کتاب "بمو" نوشته اصغر کاظمی که 10 سال پیش با موضوع خاطرات شناسایى مناطقى از جنوب غرب و غرب کشور در دفاع مقدس توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد، بار دیگر و با ویرایشی تازه به چاپ می‌رسد.

یکشنبه 31 مرداد 1389

اصغر کاظمی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار داشت: چون درصد قابل توجهی از ارزش کتاب "بمو" به وجود 11 نقشه عملیاتی در آن است، در چاپ دوم این اثر، کیفیت رنگ‌آمیزی نقشه‌ها افزایش یافته و اطلاعات عملیات ها با جزییات و دقت بیشتری ارایه شده‌اند.

وی درباره ویراستاری مجدد کتاب "بمو" گفت: برای خوانش راحت‌تر مخاطبان، توسط محمد مهدی عقابی، ویراستاری مجددی در این کتاب صورت گرفته تا تفاوت‌های نگارشی 10 سال قبل تاکنون تصحیح شده و متن، شکل مرتب‌تری به خود بگیرد.

خالق کتاب "دسته یک" درباره چرایی تجدید چاپ این اثر پس از 10 سال خاطر نشان کرد: به خاطر هزینه سنگین انتشار عکس‌ها و نقشه‌های رنگی در کتاب "بمو"، چاپ نخست این اثر با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت و همین موضوع دلیل انتشار چاپ دوم آن پس از سال‌هاست.

کتاب "بمو"، خاطرات شناسایى مناطقى از جنوب غرب و غرب کشور در دوران دفاع مقدس و به روایت 10 نفر از فرماندهان و رزمندگان ‏ایرانى را در 5 فصل و همراه تعداد قابل توجهى ‏عکس، کروکى و نقشه های رنگى مختلف از عملیات‌ها و مناطق عملیاتى‏ دربر دارد.

کتاب "بمو"، تولید دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری، برای نخستین‌بار در سال 1379 در قطع وزیری و 722 صفحه و با شمارگان 2500 نسخه توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسید. گفتنی است از این نویسنده کتاب «دسته یک» در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط