loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شبکه کتابخوانان حرفه‌ای راه‌اندازی می‌شود

نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در حال طراحی شبکه کتابخوانان حرفه‌ای برای افزایش سطح مطالعه است.

یکشنبه 31 مرداد 1389

مدیر کل امور فرهنگی نهاد کتابخانه‌های کشور با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: تاکنون سامانه‌ای برای راهنمایی اعضا در شناسایی و انتخاب منابع مناسب طراحی نشده است. شبکه کتابخوانان حرفه‌ای با توجه به این نیاز در راستای افزایش سطح مطالعه و ارتباط مستمر کتابخانه‌ها با اعضا طراحی می‌شود.

مجدالدین معلمی افزود: در این راستا ابتدا به رصد سطح مطالعه اعضای کتابخانه‌ها اقدام می‌شود و سپس متناسب با علایق و سلیقه‌های اقشار مختلف، کتاب‌های مفید و پرمحتوا معرفی می‌شوند. یکی دیگر از اهدافطراحی شبکه کتابخوانان حرفه‌ای، شناسایی افراد اهل مطالعه و دعوت مستقیم از آنان برای سیر مطالعاتی و شرکت در نقد و بررسی کتاب‌ درباره جریان‌های فرهنگی روز است.

وی خاطرنشان کرد: نهاد کتابخانه‌های عمومی با اجرای برنامه‌های ارتباط با اعضا، افزایش سطح مطالعه جامعه را دنبال می‌کند. شعار اصلی نهاد افزایش مطالعه مفید است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط