loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چاپ چهارم «سایه ملخ»

نویسندگان مرتبط : محمدرضا بایرامی

چاپ چهارم رمان "سایه ملخ" نوشته محمدرضا بایرامی از سوی انتشارات سوره مهر روانه بازار می‌شود.

دوشنبه 1 شهریور 1389

این رمان که از تولیدات دفتر ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری است به مقولاتی چون جنگ، سنتها و... در زندگی روستایی و دوران جنگ تحمیلی پرداخته است.

"سایه ملخ" اولین‌بار در سال 76 منتشر شده و در جشنواره‌های مختلفی مانند جشنواره‌های ادبی هنری روستایی و کتاب سال شهید غنی‌پور جوایزی را از آن خود کرد.

بایرامی چندین جایزه بین‌المللی نیز در کارنامه خود دارد که از آن جمله می‌توان جایزه خرس طلایی و جایزه کبرای آبی سوییس و نیز جایزه کتاب سال سوییس اشاره کرد.

چاپ چهارم رمان "سایه ملخ" در  248 صفحه با شمارگان 2500 نسخه و به قیمت 4000 تومان منتشر شده است.

محمدرضا بایرامی متولد 1344 است و تا به حال سیزده کتاب داستان، که دو خاطره از دفاع مقدس در میان آنها دیده می‌شود به چاپ رسانده است. تعدادی از این آثار مربوط به نوجوانان و برخی از این آثار مربوط به بزرگسالان است. عمدۀ آثار بایرامی یا از روستا است یا از دفاع مقدس. علت این امر هم آن است که بایرامی از روستاست و در روستا بوده. در اواخر دورۀ دبستان خانواده‌اش روستا را ترک می‌کنند و به تهران می‌آیند. هنوز خاطرات کودکی در ذهنش وجود دارد و موجدِ آثار ارزشمندی از او شده است. آثار بایرامی تا به حال از ده مرجع، موفق به دریافت جایزه شده است. یک جایزه بین‌المللی هم در کارنامۀ خود دارد. جایزۀ کبرای آبی از سوئیس برای کتاب «کوه مرا صدازد».
کتاب پل معلق این نویسنده تاکنون پنج بار تجدید چاپ شده است..

آثار مکتوب زیر از این نویسنده در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:

خون نوشت
در مینودر
دشت شقایق ها
سفرت به خیر، اما...
سه روایت از یک مرد
عبور از کویر: بر اساس زندگی سردار شهید حاج علی محمدی پور
عقاب های تپه شصت
مردگان باغ سبز
هفت روز آخر
پاییز صحرا
پل معلق
کوه مرا صدا زد

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط