loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تقدیر رهبر انقلاب از فعالیت های مرتضی سرهنگی

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : مهناز فتاحی

رهبر معظم انقلاب چندی پیش در حاشیه دیدار دست اندرکاران کتاب «فرنگیس» از مرتضی سرهنگی، مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری تقدیر کردند.

سه‌شنبه 4 دی 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل ا پایگاه خبری سوره مهر، چندی پیش در حاشیه دیدار دست اندرکاران کتاب «فرنگیس» (در تاریخ 1397/7/8) آقای مرتضی سرهنگی، مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری نیز با رهبر انقلاب دیدار و گفت وگو کرد.

متن بیانات رهبر انقلاب در آن دیدار، عصر (یکشنبه 1397/10/2) در مراسم تجلیل از فعالیت های فرهنگی آقای سرهنگی، منتشر شد.

متن این گفت وگوی کوتاه به شرح زیر است:

رهبر انقلاب:

واقعاً کتاب هایی که این خانم ها نوشته اند -آنهایی که من خوانده ام و دیده ام- از لحاظ تصویر و مانند اینها، حقّاً جزو برترین نوشته های خوب داستانی است؛ رمان نیست، خاطره است، امّا واقعاً زیبا است. من واقعاً باید از شما تشکّر کنم.

آقای سرهنگی:

نه، ما زیر پای بچّه ها را جارو می کنیم.

رهبر انقلاب:

بکنید، اشکالی ندارد،(2) امّا بالاخره شما [بودید که] همّت کردید؛ خدا را شکر. من خواستم بگویم شما و آقای بهبودی، شما دو نفر، کار بزرگی تا حالا انجام داده اید و با خودم فکر می کردم که ان شاءاللّه شماها باید همّت کنید که تا بیست سال دیگر - یعنی یک مهلت بیست ساله برای خودتان قرار بدهید، یک افقی را در نظر بگیرید- ان شاءاللّه همین طور بتازید و بروید جلو؛ و می توانید ان شاءاللّه. خدا ان شاءاللّه حفظتان کند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط